دسته‌بندی نشده

بررسی ساعت هوشمند هاینو تکو T93 Ultra Max؛ کپی ارزان‌قیمت اپل واچ اولترا

ساعت هوشمند هاینو تکو T93 Ultra Max به شدت شبیه اپل واچ اولترا است ولی با قیمت بسیار پایین‌تری به فروش می‌رسد. اما این ساعت به غیر از این مشخصه، از نظر عملکردی هم گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود یا نه؟ در این ویدیو به این سوال پاسخ می‌دهیم.

از نظر ظاهری، این ساعت هوشمند هیچ تفاوت خاصی با اپل واچ اولترا ندارد. تمام دکمه‌ها هم کار می‌کنند و مثلا با دکمه‌ی مخصوص چرخان، می‌توانید بین بخش‌های مختلف رابط کاربری جابجا شوید. با وجود اینکه این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد، همراه با سه بند به دست شما می‌رسد که با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. بند‌ها هم خوشبختانه کیفیت خوبی دارند. با توجه به همین نکات، کمتر کسی در نگاه اول می‌تواند کپی بودن این ساعت را تشخیص بدهد.

نمایشگر استفاده شده کیفیت متوسطی دارد ولی از نظر حساسیت لمسی، عملکرد ضعیفی دارد. سنسور گام‌شمار این ساعت تقریبا یک‌سوم خطا دارد که اصلا رقم پایینی نیست. این شرکت عمر باتری ساعت هوشمند هاینو تکو T93 Ultra Max را رسما اعلام نکرده ولی به نظر می‌رسد باتری آن به راحتی حدود ۳-۴ روز دوام بیاورد. در این میان نباید قابلیت‌هایی مانند امکان مکالمه و مقاومت در برابر نفوذ آب را از قلم بیندازیم. البته با توجه به اینکه با ساعت ساخت شرکت مشهوری روبرو نیستیم، توصیه می‌کنیم آن را با خود به استخر نبرید.

به طور کلی هدف اصلی این ساعت شباهت زیاد به اپل واچ اولترا است و این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد. اما طبیعتا اگر دنبال یک ساعت با امکانات مختلف و دقیق هستید، بهتر است از بین دیگر گزینه‌ها دست به انتخاب بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *