دنیای دیجیتال

بررسی ماوس گرین GM606-RGB؛ بهترین ماوس گرین

دیجی کالا‌مگ : برند گرین یکی از برندهای داخلی است که در زمینه‌ی لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت زیادی دارد و موفق شده نام خود را به عنوان یکی از برندهای شناخته‌شده ثبت کند. در این ویدیو ماوس گرین GM606-RGB را بررسی می‌کنیم که یک ماوس گیمینگ پرطرفدار در بازار ایران به حساب می‌آید.

طراحی این ماوس به اصطلاح لانه زنبوری است و به همین خاطر شاهد حفره‌های زیادی در بدنه‌ی آن هستیم. شرکت‌ها معمولا برای پایین آوردن وزن ماوس، به این طراحی روی می‌آورند. به لطف همین مشخصه، وزن ماوس گرین GM606-RGB به حدود ۷۵ گرم می‌رسد که بنابراین با ماوس بسیار سبکی روبرو هستیم. در ضمن با توجه به وجود حفره‌های متعدد، دست با تعریق کمتری مواجه می‌شود و بنابراین این هم یکی از دیگر از نکات مثبت آن به حساب می‌آید.

برای بدنه‌ی ماوس از پلاستیک مشکی نیمه‌مات استفاده شده که اصلا حس محصولات ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت را منتقل نمی‌کند. خوشبختانه ارگونومی ماوس بسیار خوب است و بنابراین در طولانی مدت هم دست را چندان خسته نمی‌کند. برای دست‌های کوچک و متوسط اندازه‌ی مناسبی دارد ولی برای دست‌های بزرگ نمی‌تواند گودی کف دست را به‌خوبی پر کند ولی حتی دست‌های بزرگ هم برای استفاده از این ماوس با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد.

در این میان نباید طراحی قرینه‌ی ماوس را از قلم بیندازیم و بنابراین چپ‌دست‌ها هم به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند. دقت ماوس به ۷۲۰۰ DPI می‌رسد که برای یک ماوس گیمینگ اقتصادی عدد خوبی محسوب می‌شود. در کنار کلید‌های اصلی، سمت چپ با دو کلید برای Back و Forward روبرو هستیم و در ضمن زیر اسکرول هم یک کلید برای تغییر حساسیت دیده می‌شود. همراه با ماوس یک نرم‌افزار اختصاصی هم ارائه می‌شود که بسیاری از ماوس‌های ایرانی چنین قابلیتی ندارند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی قابلیت‌های مختلف ماوس گرین GM606-RGB را شخصی‌سازی کنید تا جذابیت آن دوچندان شود.

در نهایت برای جمع‌بندی باید بگوییم که با توجه به قیمت ماوس گرین GM606-RGB، قطعا ارزش خرید بالایی دارد و بنابراین خرید آن را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *